Bare for å ha sagt det

Jeg har ikke tall på alle bloggeinnleggene jeg har startet på, men som jeg aldri rakk å bli ferdig med... bare for å si det sånn. Det er nok andre bloggere som også har startet innlegg på denne måte, nesten som hobbyfiskeren som stadig snakker om den fisken som slapp kroken.... Jeg har startet på mange SKIKKELIG bra innlegg, men ble avbrutt av en sulten Supersmurf (4mndingen), den nysgjerrige Femmerfrøkna eller buldrete Trasstreeren. Eller noe annet som har med AS familien å gjøre.

Men her er jeg, så får vi se om jeg rekker å klikke på "publiser" før noe annet tar over.

Jeg er ikke så allverdens kreativ for tiden, men jeg prøver å komme meg videre på en liten strikkejakke til Supersmurfen. Jeg kom over denne boken (tror jeg har nevnt den før).

Her er det masse søte og ganske enkle ting å strikke til baby og opp til et par års størrelse, mener jeg. Mye rettstrikk/ rillestrikk, og alt er i ull/ alpakkaull, eller det kan man selvsagt bestemme selv... :) Jeg er foreløpig ferdig med bakstykket. Denne er str 4-8 mnd.


Hvis du ser skrått bort på dikteri diktera for tiden, vil du finne dikt som kanskje virker triste, men jeg er absolutt ikke nedstemt selv, altså! Kom bare over disse Bakoversekundene mine, jeg liker de diktene mine, for jeg følte og føler fremdeles at jeg fant de riktige ordene. De handler om... tapt kjærlighet... hjelp, så originalt... ;-) men reelt, og en del av meg! Jeg blir glad av å lese disse diktene mine, jeg, selv om de er triste. For det er så godt å ha fått det ned på papiret og ut av hodet. Det betyr ikke at jeg ikke lenger har nettopp de tankene og følelsene lenger, men at de er litt ferdiggrubla, hvis du skjønner...

Tjobing!

Kommentarer

Populære innlegg