Om palmesus, male hus og bittelitt halvmaraton

Jeg var i ferd med å oppsummere ferien min til å være to uker unna the end... Når jeg teller ordentlig etter, skjønner jeg at jeg må ta meg sammen og rååånyte DEN SISTE uka som kommer nå. Hittil har vi vært elleve dager i Spania, kjent på palmesus og bølgebrus. Lykke! Så begynte Rag på jobb igjen, guttene koser seg i barnehagen, og skolefrøkna har startet på SFO.

Tirsdag pakker vi stasjonsvogna med bagasje og barn, og svinger en biltur til Oslo. Oslo min:) Det skal bli fint å treffe igjen folk jeg ikke har sett på lenge, og ikke minst: bare være der, kjenne på byen, legge igjen noen gode spor og tanker. Egentlig så liker jeg å være hjemme siste uka før skoler og jobb begynner igjen, men det er litt luksus at Rag klarte å ordne seg en langfriperiode i tillegg til ferieukene sine. Vi gleder oss! Og jeg skal være superklar for ny jobb og blanke ark mandag 15. august!

Ellers så ruller livet videre i Åsestien 10. Vi har mye husnytt å være glade for og stolte av. Siste nytt er rekkverk ved inngangstrappa, ble veldig fint! Jeg har lagt ut noen bilder av det på facebooksida mi, forresten:). Burde vel strengt tatt oppdatere bloggen med noen flere husbilder... vi maler forresten også. Huset blir grå/beige (kontur) med lingrå murer og hvite lister (refleksjon).

Jeg ruller også videre på veien mot Oslo halvmaraton 24. september. Hittil har jeg løpt distansen to ganger, begge gangene på noen minutter over 2 timer. Hadde vært gøy å komme seg under 2 timer en eller annen gang... kanskje et annet år...? :)

Sove nå.

Kommentarer

Populære innlegg