Rosa kosebukse laget av mammabukse og gammel genser str 128


Jeg trodde jeg hade kvittet meg med alt mammatøyet nå, men jammen har jeg lagt til side ei stor og god mammakosebukse fra Den Kule Mage. Den koblet jeg sammen med en genser fra Kappahl som Karine har vokst fra, den har holdt seg utrolig godt i form og farge. Jeg brukte det samme mønsteret som jeg brukte da jeg laget den lyseblå kosebuksa, som jeg trodde kunne være str 92, men er nok mere en str 98:) For å få buksa til å passe til Karinemor, målte jeg bare på en annen bukse som passer henne nå, og la på lengden på beina (og bittelitt på vidden), ca str 128.

Den mammabuksa hade jeg absolutt ingen planer om å få bruk for igjen;-D

Det var en liten flekk på mammabuksa, så jeg skjulte den med et smileansikt. Dobbelsidig vliesselin er tingen her!

Simsalabim!


Kommentarer

Populære innlegg