Lilla sommerfuglkjole

En ting jeg stadig vekk har på måsnartfåenordningpå-lista, er virvaret mitt av ulike mønster jeg har laget. Jeg tegner etter andre klær, setter sammen flere mønster og lapper og styrer til det blir sånn cirka det jeg vil ha. Og så må jeg prøve og feile. Blir litt feiling, for å si det sånn ;-P Kjoler blir typisk for vide oppe eller har for lange eller korte ermer. Nå har jeg lett på nett etter gode måleskjemaer og funnet noen her cottonchild.no og her stoffogstil.no. Denne lilla kjolen måtte jeg sy to ganger for å få den riktig til den som skulle ha den :-D Men så ble det kjole til jenta mi i tillegg! Stoff fra Stoff og Stil.

Jeg får ikke til å gjøre endringer og lage bildetekst på de andre bildene. Noen som kan hjelpe meg??? Klikker på bildene, men får ikke opp den menylinjen som lar meg velge bildestørrelse, plassering og bildetekst. Uansett, her er lukningen i nakken på kjole nummer to. Skulle egentlig ha hjerteform, men stoffet er jo litt for tynt og  mykt til å holde formen;-) Typisk en sånn smart ide jeg får som ikke funker likevel.

 







 



Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg