Energi på vei!

Etter tre dager på sofaen med en god gammeldags forkjølelse, kjenner jeg at kroppen igjen fylles med energi. Det er deilig. Og da begynner jeg å finne fram heklekroker, sjekke Pinterest, lete etter ny joggemusikk på Spotify og tenke ut neste syprosjekt. Det gjelder å skynde seg langsomt over i friskheten, ellers ramler jeg ned på sofaen igjen, haha!

Her er noe av det som har rent gjennom hodet mitt i dag.

En ny favorittjoggelåt! (og jeg aner ikke om linken virker, har ikke prøvd å dele musikklinker før ;-P) Gaia – Tuvan - Radio Edit



Julestrømper in the making! Jeg har fått i oppdrag å lage tre strømper til de søteste tantejentene på Tynes.
Og Nova sin er snart ferdig. Lurer på å brodere med gulltråd inni navnet.


Og her finner du oppskriften på en hals som jeg holder på å hekle til meg selv 
Drops



Kommentarer

Populære innlegg